سفارش تبلیغ
صبا ویژن
------------------------- ورزشی - عمومی علی زارع زاده
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

This free script provided by webloger site

---------------------

This free script provided by webloger site

ورزشی - عمومی علی زارع زاده
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مثل کسی که دانش می آموزد ولی آن را بازگو نمی کند، مثل کسی است که گنج می اندوزد ولی از آن خرج نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

ورزشی - عمومی علی زارع زاده

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
ورزشی(شنبه 85 آذر 25 ساعت 7:27 عصر )


» علی زارع زاده
»» نظرات دیگران ( نظر)

اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 26  بازدید
بازدیدهای دیروز: 7  بازدید
مجموع بازدیدها: 5638  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

ورزشی - عمومی  علی زارع زاده
علی زارع زاده
من ادم خوش و خوش اخلاق هستم اهل یزد هستم دنبال رفیق خدایی هستم
» لوگوی دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «